zondag 4 november 2012

Kaneelballetjes

Een leuker cadeau kan je iemand niet geven.

De Amerikaanse vriendin van Tex, Abi was jarig.
Ik had als verjaardagcadeau gekozen om koekjes te bakken.
Ze vierde het met vrienden in het Comedytheater, tijdens een comedyavond, en daar zou ik ook aanwezig zijn.

Ik had mijn afscheidsboek van groep 6 en daar lekkere koekjes uit gekozen.
Met veel plezier bakte ik koekjes met een nieuw, nog niet bekend of geproefd recept.

Abi was erg blij met haar verjaardagscadeau en deelde ze meteen uit aan haar vrienden.

kaneelballetjes

Het waren precies de koekjes die haar oma altijd bakte en het gaf haar de fijne herinnering aan thuis, aan oma en aan feest!

Dit recept ga ik vaker herhalen!

1 opmerking:

  1. Mijn kaneelballetjes zijn het beste te vergelijken met "Snickerdoodles Cookies"

    If you’ve never had them, you’re missing out on a soft, buttery cookie that’s coated in cinnamon and sugar. How could you go wrong?

    BeantwoordenVerwijderen