woensdag 28 november 2012

The Battle

Ik heb een tijdje geleden heerlijke Skeletkoekjes gekregen van Edo en Nina.
Met een opdracht: Maak zelf lekker(dere) koekjes!

Ik had nog deeg over van mijn promotiesnorren dus daar kon ik ook skeletten van maken!
Maar dat viel nog niet mee...

choco-skelet
De koek is mooi gelukt en smaakte goed.
Maar helaas kan je de ingedrukte vorm niet goed zien.

Ik was van plan om de botjes met witte chocola te 'markeren' maar ben bang dat dat niet gaat werken.
De chocola zal niet makkelijk blijven zitten in de botjes, maar snel over het hele koekjes stromen.
Dan toch maar een witte decoratiestift gebruiken de volgende keer.

Deze koeken zijn dus nog niet teruggegeven aan Edo en Nina.
Ik ga binnenkort een nieuwe poging wagen (ander deeg?)
en dan krijgen ze meteen hun bakblik terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten