vrijdag 7 december 2012

Trakteren!

Op 6 december was ik jarig, dus had ik op 7 december een traktatie bedacht voor mijn collega's.

Toen ik aan het eind van de studiedag aan een collega vertelde dat ik nog een taart wilde bakken of in ieder geval een cake, reageerde ze erg enthousiast.
Ze vertelde dat ze het vroeger altijd heel leuk vond om cake te versieren!

IK OOK!

Dat bracht mij op het idee om dus te zorgen dat mijn collega's hun eigen cake konden versieren.
Ik wist niet hoe snel ik naar de Lidl moest gaan om lekker alle inkopen te gaan doen.
benodigdheden

Op 7 december alles mooi gepresenteerd.
Ook mijn collega Liesbeth was jarig (precies op 7 december) dus we hebben onze traktatie samengevoegd.

boerencake of citroencake
met
slagroom, jam, gummibeertjes, gedroogde kersen, chocorozijnen, kokos en dr. Oetker Letterpret.

Aan het eind van de dag waren de bakjes leeg, 3 cakes op en iedereen nog erg enthousiast over de lekkere cake!

Je bent nooit te oud voor oude gewoontes ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten