zondag 3 november 2013

Ben ik weer!

 Mijn laatste blogbericht was van 1 juni 2013.

Ik heb even geen tijd gehad om mijn blog bij te werken. Ik werd afleid door zwanger-zijn en uiteindelijk een mooi meisje.
Julia

Inmiddels is Julia 11 weken oud en heb ik weer tijd gevonden mijn blog bij te werken.

Ik heb -qua bakken niet stil gezeten.
- Voor t baby-feest van Ester heb ik de traditietaart weer eens gebakken, dit keer met frambozen en bramen.
- Voor mezelf natuurlijk lekker vaak Gemberkoekjes gebakken.
- Met Vanessa en Sabine al twee keer een bak-battle gehad. Eerste keer themaloos, daarna 'Pink'. En er komt een nieuwe Battle aan, thema Lekker Hollands
- Er zijn verschillende hartige taarten gebakken - waarvan ik de recepten niet digitaal heb.

En voor mijn eigen babyshower had Roosmerijn de traditie-taart gebakken!
Helaas iets te lang in de oven laten staan, maar nog steeds erg lekker :-)

Vandaag is t  Zalige Zondag en bak ik weer koekjes!
En volgende week heb ik een high-tea dus zal ik weer eens een taart bakken.

Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten