maandag 19 november 2012

halverwege Movember

De eerste serie Snorren is gebakken!

chocosnorren
Voor de eerste lading snorren had ik een vrij simpel recept met 150 gram bloem, 75 gram suiker, 75 gram boter, 2 eetlepels cacaopoeder, 40 gram geschaafde pure chocolade.


Helaas bleef het deeg erg kruimelig, ook na ruim een uur in de koelkast.Met druk en plakwerk een aantal snorren kunnen maken .. maar vooral chocoballen gemaakt.En overgestapt naar het lukt-altijd-zanddeeg!


zandsnorren en cacaozandsnorren
Om de beurt een lading bruine (zanddeeg met cacao) snorren en blonde (puur zanddeeg) snorren gebakken.

uitdeelsnorren!

Omdat ik op zaterdagavond nog had 'opgeschept' over mijn toffe Snor-koekvormpjes tegenover Edo, de koekjes als bewijs ook afgeleverd bij Edo.
Ik verwacht nu wel zijn 'skelet-koekjes' terug ;-)

Thomas laat deze maand zijn snor staan tegen prostaatkanker.
En ook hij heeft dus koekjes ontvangen .. om te verkopen!?

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Schorem Haarsnijder en Barbier ook gevraagd of zij interesse hebben in mijn snorren :)

    BeantwoordenVerwijderen